دفتر صرافی «اکسکوینو» در پی مطالبات کاربران پلمب شد

اعظم زمانیان
پلمپ اکسکوینو

به گزارش مشرق‌نیوز، در پی تداوم بلاتکلیفی کاربران و افزایش اعتراضات نسبت به عدم دسترسی به دارایی‌های ارزی و ریالی در صرافی ارز دیجیتال «اکسکوینو» (Excoino)، یکی از دفاتر این مجموعه در محدوده چهارراه جهان‌کودک تهران، با ورود ضابطان قضایی و مأموران انتظامی به‌صورت رسمی پلمب شد.

چالش‌های کاربران این پلتفرم که پیش‌تر با عنوان مجموعه «دانش‌بنیان» فعالیت می‌کرد، طی ماه‌های اخیر به یکی از پرونده‌های پرحاشیه حوزه رمزارز تبدیل شده است. کاربران این صرافی گزارش می‌دهند که علی‌رغم پیگیری‌های مکرر در طول یک سال گذشته، همچنان در نقد کردن دارایی‌های خود با محدودیت مواجه هستند.

مدیریت اکسکوینو در ماه‌های گذشته با انتشار اطلاعیه‌های متعدد، ادعای ورشکستگی یا کمبود دارایی را تکذیب کرده و مشکلات پیش‌آمده را ناشی از اختلالات اینترنتی و شرایط بین‌المللی دانسته است؛ توضیحی که با توجه به تداوم فعالیت سایر صرافی‌های داخلی، نتوانسته است اطمینان مالباختگان را جلب کند. با این اقدام قضایی، ابعاد تازه‌ای از این پرونده گشوده شده و پیگیری‌ها برای روشن شدن سرنوشت سرمایه‌های کاربران ادامه دارد.

پلمپ اکسکوینو

این گزارش صرفاً بازنشر اخبار منتشر شده در رسانه‌های رسمی است. تمامی مسئولیتِ صحت و سقمِ محتوا، ادعاها و مستندات ارائه شده در این خبر، صرفاً بر عهده‌ی «منبع اولیه» است و «ایران‌بروکر» هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تأیید یا صحت‌سنجی اطلاعات مذکور ندارد. این گزارش توصیه‌ای برای هیچ‌گونه اقدام مالی یا حقوقی نبوده و مسئولیت هرگونه تصمیم‌گیری بر عهده‌ی کاربر است.

لازم به ذکر است که حق هر گونه توضیح برای اکسکوینو محفوظ می‌باشد.


صرافی های پیشنهادی

آخرین اخبار

مشاهده همه

نظرات کاربران

فیلترها پاک کردن همه
جدید ترین
قدیمی ترین جدید ترین محبوب ترین پربحث ترین
5 نظر
علیرضا سلمانی نژاد ۰۵ خرداد ۱۴۰۵

من از شهریور ماه ۱۴۰۴ برداشت ریالی زدم با گذشت بیش از ۹ ماه هنوز یک ریال به حسابم واریز نکردن. مدتیه که دفتر صرافی هم بسته شده و حتی پشتیبانی تلفنی هم ندارن.شکایت کیفری کردم دادسرا مدیران صرافی را تبرئه کرده، با کلی هزینه دادرسی مجبور شدم دادخواست حقوقی مطالبه وجه بدم که اونم دادگاه قرار کارشناسی صادر کرده ...! انگار سیستم قضایی داره برای مدیر صرافی زمان میخره تا سر فرصت کل اموالشو از دسترس طلبکارا خارج کنه به ارگانهای مختلف شکایت کردم ولی هیشکی رسیدگی نمیکنه و جوابگوی مال‌باختگان نیستن.

علی اسدی ۰۴ خرداد ۱۴۰۵

این صرافی اکسکوینو چقد پررو و بی وجدانه میگه انتشار برخی شایعات و اخبار کذب نکنه شما داری درس حرف میزنی کلاهبردار دزد دوروغگو خجالت هم نمیکشی یسال پول مارو خوردی انگار یه چیزی هم طلب کاری لعنت بهتون

علی اسدی ۰۲ خرداد ۱۴۰۵

خدا انصاف بده که به این راحتی مدیران و مسعول صرافی اکسکوینو پول ما کاربران رو تو جیب خودشون ریختن و الانم جوابگو نیستن خدا لعنت کنه بر ادم شیاد حروم خور

مال باخته اکسکوینو ۰۲ خرداد ۱۴۰۵

به جرایم کلاهبرداری اکسکوینو باید قبل از اینکه اعضای این گروه مافیایی، همه اموال مشتریان را نقد کرده و از کشور خارج کنند، رسیدگی می‌شد.

علی اسدی ۰۱ خرداد ۱۴۰۵

نه به صرافی نامحترم اکسکوینو خاعن که پول هزاران هزار ایرانی رو برداشته و فعلا هیچ خبری از پس دادن ان به کاربران خودش نداده و ۱۰۰۰تتر منو هم یسال خوردن