ارز دیجیتال

سنتیمنت (Santiment) چیست؟ آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

ارز دیجیتال

مطالعه در 17 دقیقه

برای بررسی و تحلیل ارزهای دیجیتال ابزارهای زیادی ایجاد شده‌اند و درحال‌توسعه هستند. اگر قصد ورود به این بازار را دارید بهتر است این ابزارها را بشناسید و از آنها در تحلیل‌های خود استفاده کنید. یکی از بهترین سایت‌ها و ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال، وب‌سایت سنتیمنت است. سنتیمنت در معرفی خود این‌طور می‌گوید:

از داده‌هایی مطلع شوید که دیگر سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال از آن بی‌خبرند.

در دنیای بازارهای مالی کسی برنده است که اطلاعات را از منبع معتبر به دست آورد و با تحلیل درست و به‌موقع بتواند سود خود را از بازار کسب کند. در این بخش از سری مقالات بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال در ایران بروکر قصد داریم ابزارهای کاربردی و معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم دغدغه دسترسی به داده‌های معتبر در حوزه ارز دیجیتال را دارید پیشنهاد میکنم این سری مقالات را با دقت مطالعه کنید.

معرفی سایت سنتیمنت (Santiment)

همان‌طور که احتمالا می‌دانید ما در سری مقالات معرفی بهترین سایت‌ها و ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال به‌طور مستقیم سراغ وب‌سایت مورد نظر می‌رویم و با بررسی و آموزش نحوه دسترسی به ابزارها، به معرفی خدمات مختلف آن می‌پردازیم. در این مقاله نیز سراغ وب‌سایت اصلی سنتیمنت رفتیم تا بدانیم این وب‌سایت خود را چطور معرفی می‌کند، با چه هدفی شروع به کار کرده است و قرار است این مسیر چطور ادامه پیدا کند. در ادامه نیز سراغ بخش های مختلف وب‌سایت می‌رویم و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف آن را آموزش خواهیم داد.

این وب‌سایت در ابتدا می‌گوید که یک ابزار اکسپلور ویژوال برای معرفی ارزهای دیجیتال و NFT ارائه می‌کند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند به تحلیل آنچین، آنالیز شبکه‌های اجتماعی و مالی در رابطه با ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. این گزارش‌های تعاملی امکان دسترسی کاربران به داده‌های بازار ارز دیجیتال را در کمتر از چند ثانیه و فقط با چند کلیک فراهم می‌کند. در ادامه وب‌سایت سنتیمنت ادعا می‌کند که بیش از 2000 کاربر دارد که به داده‌های این سایت اعتماد دارند، همچنین شرکت‌هایی مانند بلومبرگ، کوین تلگراف و بیتفینکس شرکای تجاری سنتیمنت هستند.

دیتاست‌های این وب‌سایت شامل سه بخش اصلی یعنی داده‌های مالی، آنچین و سوشال مدیاست. این وب‌سایت در معرفی خود می‌گوید که همه ابزارهای لازم برای انجام اقدامات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است که شامل مجموعه‌های داده، نمایشگرها، فهرست‌های نظارت، هشدارها، نمودارهای انعطاف‌پذیر، داشبوردها و تیم تحلیلی است. مخاطبان سنتیمنت یا کاربران این وب‌سایت صندوق‌های تامینی، سرمایه‌گذاران خرده فروشی، صاحبان پروژه‌های ارز دیجیتال و سازندگان NFT هستند.

این وب‌سایت بیش از 1954 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و 731 متریک را برای ارزیابی این پروژه‌ها استفاده می‌کند.

وب‌سایت سنتیمنت داده‌های خود را چطور جمع‌آوری می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه داده‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند و می‌توانند در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری نیز تاثیر بسیاری داشته باشند. وب‌سایت سنتیمنت نیز به کاربران خود کمک می‌کند بااستفاده از تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال بتوانند تصمیم‌های داده محور بگیرند. این وب‌سایت اعتقاد دارد که تصمیمات تجاری سودآور باید بر اساس معیارها و تحلیل بازار باشد. شما می‌توانید با داشتن دسترسی به اطلاعات مربوط به هر دارایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید را کشف کنید.

وب‌سایت سنتیمنت داده‌های خود را از منابع مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، داده‌های آنچین، رفتار نهنگ‌ها و موارد مشابه جمع‌آوری می‌کند.

متریک‌های سوشال مدیا به شما کمک می‌کند بدانید مردم در شبکه‌های اجتماعی در مورد کدام ارزهای دیجیتال یا دارایی‌های کریپتویی بیشتر صحبت می‌کنند. سنتیمنت برای ارائه این داده‌ها روندهای اجتماعی بازار ارزهای دیجیتال را در قالب نمودار به شما نمایش می‌دهد.

متریک‌های آنچین به شما نمایش می‌دهد که معامله‌گران ارز دیجیتال به‌طورکلی در قلمرو سود هستند یا زیان؟ در این بخش شما می‌توانید از داده‌ها برای مطالعه رفتار کلی سرمایه‌گذاران استفاده کنید.

متریک‌های مربوط به ذینفعان به شما کمک می‌کند رفتار نهنگ‌های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید. این موضوع در بازار ارز دیجیتال بسیار اهمیت دارد که بدانید نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری یک دارایی هستند یا قصد تخلیله آن را دارند. شما در وب‌سایت Santiment می‌توانید به داده‌هایی مانند توزیع دارندگان هر دارایی، هولدرهای برتر و ابزارهای ردیابی تراکنش نهنگ‌ها دسترسی داشته باشید.

متریک‌های NFT نیز به شما کمک می‌کند بدانید مجموعه توکن‌های غیرمثلی که در حال جمع آوری آن هستید، در بین جامعه چقدر محبوب است. آیا در شبکه‌های اجتماعی افراد درباره آن زیاد صحبت می‌کنند یا اینکه توجهی به آن ندارند.

همچنین بخشی وجود دارد که می‌توانید نظر کاربران سنتیمنت را نسبت به ارزهای دیجیتال و کالکشن های NFT بخوانید یا نظر خودتان را مطرح کنید.

ایجاد حساب کاربری در سنتیمنت

برای استفاده از بخش عمده این وب‌سایت نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و می‌توانید از این بخ‌ش‌ها به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

برای دسترسی به وب‌سایت سنتیمنت نیاز دارید که یک حساب کاربری با استفاده از ایمیل ایجاد کنید. در ادامه سنتیمنت از شما می‌خواهد که یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید تا بتوانید به برخی از ویژگی‌های آن دسترسی پیدا کنید.

این تمام چیزی است که برای دسترسی به داده‌های جذاب درباره ارزهای دیجیتال و NFTها در وبسایت Santiment نیاز دارید. البته برای دسترسی به برخی از اطلاعات موجود در این وب‌سایت نیاز به ایجاد حساب ویژه و پرداخت هزینه دارید.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

در این مقاله از سری مقالات بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال سراغ وب‌سایت Santiment رفتیم. در این بخش از وب‌سایت ایران بروکر می‌توانید به بسیاری از سایت‌ها و ابزارهای کاربردی برای تحلیل بازار ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.

باید گفت وب‌سایت سنتیمنت دارای 6 محصول اصلی است که در ادامه به معرفی و آموزش استفاده از هر کدام از این ابزارها میپردازیم.

1- ابزار SanR

این بخش از وب‌سایت سنتیمنت به شما اجازه میدهد بدون اینکه سرمایه اصلی خود را به خطر بیندازید، ترید کردن را تمرین کنید. در این قسمت می‌توانید سابقه خرید و فروش‌های خود را ثبت کرده و ایراد استراتژی‌های خود را بررسی کنید. همچنین اگر قصد دارید یک استراتژی جدید را بررسی کنید، می‌توانید بدون به خطر انداختن دارایی واقعی خود از این بخش استفاده کنید.

همچنین در این بخش می‌توانید به ایده‌ها و تحلیل‌های دیگران نیز دسترسی داشته باشید و از آنها برای انجام معاملات کمک بگیرید.

قبل از اینکه این صفحه را به پایین اسکرول کنیم و به امکانات این بخش از وب‌سایت سنتیمنت بپردازیم، دو گزینه در بالای این صفحه با نام های Intelligence staking و Clubs قرار دارد که ظاهرا بخش استیکینگ مربوط به ارز دیجیتال SAN است که توکن اختصاصی سنتیمنت است. اگر وارد صفحه استیکنگ ارز دیجیتال SAN شوید و قصد استیک این رمزارز را داشته باشید یک راهنمای کامل جهت خرید توکن SAN و نحوه استیک آن در این صفحه قرار دارد.

وب‌سایت سنتیمنت در بخش بعدی که Club نام دارد از شما دعوت می‌کند تا در یک رقابت پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شرکت کنید. در واقع شما می‌توانید در این بخش کلاب‌هایی را به صورت خصوصی یا عمومی راه‌اندازی کنید و در آن از تریدرها بخواهید باهم رقابت کنند یا به‌عنوان عضوی از یک کلاب به ارائه پیش بینی قیمت بپردازید و پاداش‌هایی در قالب ارز دیجیتال یا NFT دریافت کنید.

برای شروع استفاده از ابزار SanR لازم است که ابتدا حساب متامسک خود را به این وب‌سایت متصل کنید. در مرحله بعد باید شبکه خود را روی SanR تنظیم کنید. با وارد کردن اولین استراتژی ترید خود می‌توانید در این رقابت شرکت کنید.

2- ابزار Sanbase

شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش وب‌سایت سنتیمنت مربوط به این بخش است. این بخش شامل اکسپلورر، داشبورد، نمودار، اسکرینر، آلارم، کوئری‌ها و اینسایت (insights) است.

Explorer در Sanbase

در بخش اکسپلور می‌توانید احساسات مختلف و دیدگاه‌های مختلف در رابطه با بازار ارز دیجیتال را مشاهده کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این بخش شما می‌توانید این اطلاعات را بر اساس میزان ترند بودن، جدید بودن یا احساسات فیلتر کنید. همچنین امکان شخصی‌سازی و ایجاد داشبورد شخصی در این بخش وجود دارد که می‌توانید فقط اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتالی که از قبل به پروفایل خود اضافه کردید را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

در سمت راست همین بخش می‌توانید نام شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کنید که روبه‌روی آنها نمودارهایی به نمایش گذاشته شده است. اگر روی یکی از گزینه‌ها کلیک کنید تصویری مانند شکل زیر را مشاهده خواهید کرد که تاثیر احساسات کاربران در شبکه‌های اجتماعی را نسبت به دو جفت ارز BTC/USD و ETH/USD نمایش میدهد.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

دو بخش گزارش هفتگی و شیت‌ها در سمت راست صفحه Sanbase ویژه کاربرانی است که هزینه پرداخت کرده‌اند.

اما همین‌طور که به سمت پایین اسکرول کنید مشاهده می‌کنید که توزیع هولدرهای نهنگ در قالب یک تمپلیت آماده شده است. وقتی روی این قسمت کلیک می‌کنیم با تصویر زیر روبه‌رو می‌شویم که ظاهرا این بخش نیز مخصوص کاربران ویژه است.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

این بخش درصد تغییرات 1 روزه، 7 روزه و 90 روزه را در میزان آدرس‌های نهنگ برای بیش از 40 دارایی ارائه می‌کند تا فوراً مقایسه کند که کدام کوین‌ها بیشترین افزایش را در تعداد نهنگ‌ها دارند. قیمت‌ها معمولا از رفتار بزرگ‌ترین آدرس‌ها پیروی می‌کنند و زمانی که تعداد نهنگ‌ها افزایش پیدا می‌کند، نشانه آن است که احتمالا باید منتظر افزایش قیمت باشیم. توجه داشته باشید که سنتیمنت معمولا برای اکثر این دارایی‌ها، به آدرس کیف پول‌هایی که بیش از 100 هزار دلار از آن دارایی را داشته باشند، نهنگ می‌گوید. همچنین برای دارایی‌هایی مانند بیت کوین که حجم بازار زیادی دارند، این تعریف به کیف پول‌هایی که بیش از 1 میلیون دلار یا حتی 10 میلیون دلار دارند، گفته می‌شود.

برای دسترسی به بخش MVRV نیز باید کاربر ویژه سایت سنتیمنت باشید.

احتمالا می‌دانید که داشتن یک تصور نسبی نسبت به این که در چه سیکلی از بازار ارز دیجیتال قرار داریم، اهمیت زیادی دارد. همچنین اطلاع از این موضوع که معامله‌گران متوسط به طور کلی در سود هستند یا زیان، بسیار مفید است. معیار MVRV در وب‌سایت سنتیمنت به ما این امکان را می‌دهد که ببینیم معامله‌گران در بازه‌های زمانی مختلف چگونه عمل می‌کنند.

MRVM بر این اساس نقاط خرید و فروش مناسب را مشخص می‌کند که نقاط خرید مناسب از نظر آن زمانی است که حجم بیشتری از سرمایه‌گذاران ضرر می‌کنند و نقاط مناسب برای فروش زمانی است که بیشتر سرمایه‌گذاران سودهای عمده‌ای از بازار کسب کرده‌اند.

این الگو یک تجزیه و تحلیل به‌روز از میزان بازدهی متوسط ​​معامله‌گران ارائه می‌دهد که میانگین چند بازه زمانی کلیدی را در کنار هم قرار می‌دهد و به ما می‌گوید که یک دارایی تا چه میزان به مناطق خرید خوب یا نقاط فروش از نظر تاریخی نزدیک هستند.

هرچه دارایی به خط‌چین سبز نزدیک‌تر باشد، ریسک کمتری برای خرید کردن با هدف سرمایه‌گذاری طولانی مدت وجود دارد. هرچه یک دارایی به خط چین قرمز نزدیک‌تر باشد، ریسک بیشتری برای انجام معامله وجود دارد. این ابزار یکی از تحلیل‌های قوی برای زمان درست خرید و فروش دارایی‌ها را در اختیار کاربران ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

بخش هولدرها (The Holders Supply)

بازار ارز دیجیتال هنوز هم زمین بازی نهنگ هاست. این بخش از وب‌سایت سنتیمنت رفتار بزرگ‌ترین آدرس‌های دارای اتریوم و همچنین کوین‌های مختلف ERC-20 را کنترل می‌کند. نمودارهای ارائه شده به ترتیب شامل نوسانات در 1، 10 یا 100 آدرس بزرگ هستند. در این بخش می‌توانید تغییرات عرضه توسط این نهنگ‌ها، رویدادهای انباشت یا فروش در حجم‌های زیاد و همچنین تغییرات هفتگی آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین دیدن اینکه یک گروه از نهنگ‌ها چند درصد از کل عرضه را در اختیار دارند به شما امکان می‌دهد تا بدانید تصمیمات آن‌ها چقدر مهم است. این بخش نیز برای کاربرانی است که برای عضویت در وب‌سایت سنتیمنت هزینه پرداخت کرده‌اند. البته می‌توان از این بخش‌ها به مدت 7 روز به صورت رایگان نیز استفاده کرد.

بخش داشبورد در وب‌سایت سنتیمنت

دومین گزینه در صفحه Sanbase و در قسمت چپ این صفحه بخش Dashboard است. وب‌سایت سنتیمنت در توضیحات این بخش بیان کرده که این قسمت حجم هر کلمه ارز دیجیتال را در رسانه‌های مختلف اجتماعی بررسی می‌کند. در این بخش امکان دسترسی به داده‌های ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، توییتر و ردیت وجود دارد. در این بخش می‌توان کلمات و دارایی‌ها را مقایسه کرد و کلمات رایجی را که به طور مکرر در کنار نام یک کوین استفاده شده است، بررسی کرد.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

بخش ابتدایی این وب‌سایت 10 کلمه کلیدی ترند شده در شبکه‌های اجتماعی در بازه زمانی یک ساعت اخیر را نمایش می‌دهد. در بخش پایین این صفحه نیز تاپیک‌های معروف در شبکه‌های اجتماعی در بازه زمانی کوتاه مدت قابل مشاهده است.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

بخش چارت در Sanbase

در این قسمت شما به نمودار تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال دسترسی دارید. این نمودار شبیه به تریدینگ ویو است با این تفاوت که فقط می‌توانید به نمودار ارزهای دیجیتال فهرست شده در سنتیمنت دسترسی داشته باشید. در این صفحه به امکانات زیادی مانند اندیکاتورها و اسیلاتورها، والیوم قیمت، امکان مشاهده نمودار قیمت در بازه های زمانی مختلف و موارد دیگر دسترسی دارید. علاوه‌بر این در این بخش می‌توانید اطلاعاتی درباره سوشال دامیننس هر دارایی مانند NFT و ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

همچنین در این قسمت امکان دسترسی به نهنگ‌های هر دارایی، تاپ هولدرها، توزیع عرضه، فعالیت شبکه، صرافی‌های ارز دیجیتال یا مارکت پلیس NFT و اطلاعات تکمیلی دیگر وجود دارد. این اطلاعات می‌تواند در کنار تحلیل تکنیکال یک دید سنیتمنتال نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

بخش واچ لیست در Sanbase

در این بخش می‌توانید به واچ لیست‌های مختلف که شامل دسته‌بندی ارزهای دیجیتال با توجه به کاربرد آنهاست، دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید واچ لیست اختصاصی خود را ایجاد کنید.

بخش Screener در Sanbase

این بخش شامل اطلاعات قیمت ارز دیجیتال است و صفحه‌ای شبیه به کوین مارکت کپ ارائه می‌کند. در این قسمت می‌توان ارزهای دیجیتال مختلف را به ترتیب ارزش بازار مشاهده کرد. همچنین تغییرات قیمتی در بازه‌های زمانی مختلف، حجم معاملات یک روزه، رنک و مارکت سگمنت قابل مشاهده است.

3- Insights

بخش اینسایت در وبسایت سنتیمنت یک دید کلی در رابطه با یک دارایی ارائه می‌کند. این صفحه از وبسایت سنتیمنت شامل بخش‌های Insights و Pulse Insights است. در بخش اینسایتس شما میتوانید دیدگاه‌های مختلف در رابطه با دارایی‌های مختلف را مشاهده کنید. این بخش به طور پیش فرض روی All قرار دارد که می‌توان آن را به NFT Buttles، BTC، ETH و موارد دیگر تغییر داد و داده‌های مربوط به هر بخش را مشاهده کرد.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

در رابطه با بخش Pluse Insights باید گفت با اینکه در بخش Sanbase کاربران عادی به ابزارهایی مانند MVRV دسترسی ندارند، در این بخش آمار و اطلاعاتی در رابطه با نرخ MVRV یک دارایی در دسترس است.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

4- Sansheets

در این بخش از وب‌سایت در رابطه با این خدمت اینطور توضیح داده شده که دسترسی به داده‌های آنچین، سوشال مدیا، داده‌های قیمتی و حجم معاملات برای کاربران در دسترس است.

این بخش برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از این نظر اهمیت دارد که می‌توانند مدل‌ها و استراتژی‌های خود را بسازند و استراتژی‌های خود را با جامع ترین منابع داده ارز دیجیتال موجود آزمایش کنند.

همچنین این بخش برای پژوهشگران و روزنامه نگاران از این نظر اهمیت دارد که می‌توانند فعالیت‌های شبکه را بررسی کنند، الگوهای بازار را کشف کنند و رفتار سهامداران را با جریان‌های داده قابل اعتماد برای 100 دارایی دیجیتال تجزیه و تحلیل کنند.

وقتی این صفحه را به پایین اسکرول می‌کنیم در این بخش از وبسایت توضیح داده شده که داده های آنچین، داده های مالی و داده های سوشال از چه منابعی جمع‌آوری می‌شوند. همچنین داده‌های مربوط به فعالیت‌های توسعه دهنده از منابع مختلف مانند گیتاب جمع‌آوری می‌شود و در این شیت‌ها قابل مشاهده است.

با استفاده از این شیت‌ها کاربران می‌توانند استراتژی‌های بک تست خود را ایجاد کنند. نمونه اولیه و ارزیابی عملکرد استراتژی‌های مختلف سرمایه‌گذاری با استفاده از داده‌های انحصاری، سیگنال‌ها و شاخص‌های معاملاتی به طور مستقیم در شیت‌های هر کاربر قابل توسعه است.

برای استفاده از امکانات این بخش شما می‌توانید پلن رایگان آن را امتحان کنید یا اینکه با پرداخت 5دلار برای هرماه به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید.

5- Sanx

این قسمت در واقع بخش سیگنال ارز دیجیتال در وبسایت سنتیمنت است. در این قسمت شما می‌توانید به داده‌های مربوط به رفتار 1000 هولدر برتر هر توکن که به طور مستقیم از منابع بلاکچینی جمع‌آوری می‌شود دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، یک راهنما در این بخش به کاربران ارائه می‌شود. در این بخش به طور کامل توضیح داده شده که از چه الگوریتمی برای معرفی ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود و همچنین این موضوع مورد بررسی قرار گرفته که در چه زمانی یک ارز دیجیتال از این لیست حذف می‌شود و چه داده‌هایی مشخص می‌کند که چه ارز دیجیتالی باید به این بخش اضافه شود.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

6- SanAPI

این بخش نیز APIهای جمع‌آوری شده از داده‌های آنچین، سوشال مدیا و مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای استفاده از این بخش که بیش از 2000 دارایی ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد باید مطابق تصویر زیر هزینه پرداخت کنید.

آموزش استفاده از وب‌سایت سنتیمنت

سخن پایانی – معرفی وبسایت سنتیمنت

در این مطلب از سری مقاله‌های معرفی بهترین وبسایت تحلیل ارز دیجیتال سراغ وبسایت سنتیمنت رفتیم که اطلاعات جذابی را در رابطه با ارزهای دیجیتال در اخیتار کاربران قرار می‌دهید. این اطلاعات شامل اطلاعات جمع‌آوری شده از میزان خرید و فروش ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها، ترندهای شبکه‌های اجتماعی و سایر اطلاعات آنچین است. کاربران می‌توانند با استفاده از این داده‌ها دیدگاه خوبی نسبت به شرایط بازار کسب کنند. همچنین امکاناتی برای تمرین تحلیل تکنیکال و تست کردن استراتژی‌های ترید برای کاربران ارز دیجیتال در این وبسایت فراهم شده است. در این مطلب سعی کردیم نحوه استفاده از بخش‌های مختلف وبسایت سنتیمنت را به طور کامل بررسی کنیم.

سوالات متداول – نحوه استفاده از وبسایت سنتیمنت

بهترین وبسایت تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟

در صفحه بهترین وبسایت تحلیل ارز دیجیتال به معرفی کاربردی‌ترین موارد پرداخته‌ایم. اگر به دنبال یک وبسایت تحلیل ارز دیجیتال کاربردی به زبان فارسی هستید می‌توانید از صفحه قیمت ارزهای دیجیتال در ایران بروکر استفاده کنید.

چطور از وبسایت سنتیمنت استفاده کنیم؟

برای استفاده از این وبسایت کافی است با ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و از بخش‌های مختلف وبسایت استفاده کنید.

وبسایت Santiment چه امکاناتی ارائه می‌کند؟

در این وبسایت می‌توانید به داده‌های مختلف از جمله داده‌های آنچین و سوشال مدیا دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید داشبورد اختصاصی برای خود ایجاد کنید و داده‌ها را شخصی‌سازی کنید.

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید

امتیاز شما:

از 5

( )

امتیازی ثبت نشده

نظر خود را بنویسید