معرفی اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو | Multi-Timeframe Indicator

معرفی اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو | Multi-Timeframe Indicator

شاخص آر اس آی یکی از ابزارهای معاملاتی مهم برای شناسایی اشباع خرید و فروش در قیمت است. اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو یک اندیکاتور بسیار کاربردی در چارت معاملاتی است که می‌تواند مقادیر مولتی تایم فریم آر اس آی را برای تعدادی از نمادها بصورت جدول در چارت معاملاتی نشان دهد.

معرفی اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو

اندیکاتور Multi-Timeframe Indicator یک ابزار معاملاتی قدرتمند برای معامله‌گران پلتفرم تریدینگ ویو است که می‌تواند سیگنال‌های اشباع خرید و فروش اندیکاتور آر اس آی در تایم فریم‌های مختلف و در جفت ارزهای متفاوت را در جدولی به معامله‌گران نشان دهد.

Multi Timeframe Indicator main
تصویری از اجرای اندیکاتور Multi-Timeframe Indicator

تصویر بالا نمایی از اجرای اندیکاتور Multi-Timeframe Indicator در چارت معاملاتی تریدینگ ویو است که در آن اندیکاتور باتوجه به تنظیمات پیشفرض خود، قیمت و شاخص آر اس آی را در تایم فریم‌های ۳۰ دقیقه، ۱ ساعت، ‍۱ روز و ۲ هفته برای ۱۰ جفت ارز مختلف را نشان می‌دهد. همچنین در این اندیکاتور سیگنال اشباع خرید با رنگ قرمز و سیگنال اشباع فروش با رنگ سبز در جدول مشخص شده است.

تنظیمات اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو

Multi Timeframe Indicator setting
منوی تنظیمات اندیکاتور Multi-Timeframe Indicator

در قسمت تنظیمات اندیکاتور نیز می‌توانید مقادیر بخش‌های زیر را تغییر دهید:

  1. TimeFrame: در این بخش می‌توانید تنظیمات تایم فریم برای نمایش شاخص آر اس آی را تغییر دهید.
  2. Table Styling: در این بخش از تنظیمات اندیکاتور می‌توانید موقعیت مکانی و همچنین تنظیمات رسم جدول توسط اندیکاتور را تغییر دهید.
  3. Indicators – RSI: در این مجموعه از تنظیمات اندیکاتور نیز می‌توانید تنظیمات اندیکاتور آر اس آی محاسبه شده را تعیین کنید.
  4. Symbols: این قسمت از تنظیمات اندیکاتور مربوط به مشخص کردن نمادهای بررسی‌شده برای محاسبه شاخص آر اس آی توسط اندیکاتور است.

اجرای اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو

معامله‌گران می‌توانند برای اجرای اندیکاتور آر اس آی مولتی تایم در تریدینگ ویو عبارت “Multi-Timeframe Indicator” را در بخش Indicator جست‌وجو کنند و سپس آن را به چارت معاملاتی خود اضافه کنند.

همچنین با مراجعه به این لینک و انتخاب گزینه “Add to favorite indicators” می‌توانند اندیکاتور Multi-Timeframe Indicator را به لیست Favorite indicators اضافه کرده و سپس این اندیکاتور را از قسمت Favorite indicators در منوی indicators به چارت تریدینگ ویو خود اضافه کنند.

دیدگاه خود را بنویسید